کیهان به طور غیر رسمی درخواست قتل افراد صهیونیست در سراسر جهان را ارائه کرد

هفت تیر 7tir.com :این مطلب در ستون گفت و شنود روزنامه کیهان آمده است .این ستون با لحنی نیمه جدی به مسائل سیاسی روز نگاه میکند . روزنامه کیهان به دلیل آنکه مدیر مسئول آن توسط آیت الله خامنه ای منسوب می شود از دید بسیاری کشورها روزنامه سخنگوی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد :
گفت: وزارت دفاع رژيم صهيونيستي اعتراف كرده كه قصد دارد با قتل عام مردم غزه در اين منطقه هولوكاست راه بيندازد.
گفتم: معلوم نيست چرا كشورهاي اسلامي در مقابل اينهمه جنايات اسرائيل وحشي سكوت كرده اند!
گفت: اگر رأساي برخي كشورهاي اسلامي وابسته و بي غيرتند، ملت هاي مسلمان كه مي توانند پوزه صهيونيست ها را كه جرثومه فساد و تباهي هستند به خاك بمالند.
گفتم: چه طوري؟
گفت: خيلي آسان است. مسلمانان مي توانند در هر نقطه دنيا كه صهيونيست ها را مي بينند آنها را به قتل برسانند.
گفتم: ولي بسياري از يهوديان با جنايات اسرائيل مخالفند.
گفت: يهوديان را كه نمي گويم، منظورم صهيونيست هاست كه همه آنها مثل هم هستند و سرو ته يك كرباسند.
گفتم: اين شد يك چيزي… مي گويند آدم قلدري وارد يك رستوران شد كه محل تجمع اراذل و اوباش بود و فرياد زد آهاي خوك هايي كه سمت چپ نشسته ايد و گراز هايي كه سمت راست نشسته ايد… در همين حال يكي از اراذلي كه بدجوري وحشت كرده بود به او نزديك شد و گفت من سمت چپ نشسته ام و خوك هم نيستم و آن شخص قلدر با خونسردي گفت؛ پس برو سمت راست بنشين!
.
برچسبها : کیهان – روزنامه – صهیونیست -قتل – کشتن – هولوکاست
مارس 13th, 2008 at 2:25 ق.ظ
موشک جواب موشک
مارس 13th, 2008 at 4:50 ق.ظ
1- موافقم چون احساسات دارم و نمی تونم قبول کنم که جنین 6 ماهه را از با چاقو از رحم مادر در بیاورند و برای تفریح آن را جلوی چشم مادرش به یک هدف تیراندازی تبدیل کنند.(متاسفانه این ماجرای کاملا واقعی در 6 سال پیش اتفاق افتاده)
2- من هم یک بنده ساده خدا هستم و اصلا نمی توانم این تبعیض نژادی صهیونیست ها رو تحمل کنم.
3- وقتی بررسی کردم فهمیدم که در تاریخ 50 ساله اخیر اونها از ما می کشتند ، حالا در 50 سال آینده ما باید از اونها بکشیم تا انشائ الله یر به یر بشیم.
4- چون عقل دارم و دلیل کشتن کودک 20 روزه فلسطینی را نمی فهمم.
5- چون آزادیخواه هستم و از هر آزادیخواهی حمایت می کنم.
6- چون فیزیک را دوست دارم و از همه بیشتر قانون سوم نیوتن را!!!
7- چون اسلام را دوست دارم و دستورات آن را و در نتیجه پیمان اخوتی که با قبول این دین با کلیه مسلمانان جهان برقرار می کنم.
8- چون آثار تمدن ملل گذشته را دوست دارم و نمی خواهم بیت المقدس را به راحتی نابود کنند.
9- چون حافظه قوی دارم و نمی توانم جوانان هم سن خودم را که در فلسطین در حال پرپر شدن هستن فراموس کنم.
10- چون کمی اطلاعات پزشکی دارم و می دانم که سرطان چه بیماری خطرناکی است اگر در همان مراحل اولیه درمان نشود.
11- چون اطلس جغرافیایی جهان را همینطوری که هست دوست دارم و اصلا دوست ندارم نام پر افتخار فلسطین با نام ننگین اسرائیل عوض شود.
12- چون به گذشته ایران آریایی افتخار می کنم مخصوصا به سردار دلیر و بی نظیر ایرانی”صلاح الدین ایوبی” که به رهبری ایشان سپاه اسلام در جنگ های صلیبی موفق شد کافران را از بیت المقدس عقب براند.
13- چون به سردبیر این سایت ثابت کنم که هیچگاه همسو شدن آگاهانه با دشمنان این دین قشنگ و لطیف افتخار و عزت واقعی نمیاره بلکه عزت واقعی فقط در گرو رضایت خداست که همانا برائت صریح از دشمنان انسانیت .
راستی کمی به این ایه قران که توی متاب دینی دوم راهنمایی همممون بود کمی فکر منیم:
((و نرید انّ منّ علی الّذین الستضعفوا و نجعلهم ائمّه و نجعلهم الوارثین.))
به امید سعادت اخرئی ئ دنیوی همه شما عزیزان.
مارس 13th, 2008 at 5:14 ق.ظ
ساعت ارسالو که حتما خوندید! اگه کمی غلط املایی دارد ببخشید چون خیلی خسته هستم ولی دوست داشتم این یادآوری ها را سریعتر بهشون بکنم.هر کی با حرفهای من مخالف بود خواهشا بدون توهین بیان کند ، آماده شنیدن هستم.
مارس 13th, 2008 at 6:06 ق.ظ
می کشم می کشم آنکه برادرم کشت
مارس 13th, 2008 at 7:17 ق.ظ
اگه ما هم مثل اونا رفتار كنيم پس چه تفاوتي با اونا داريم؟
مارس 13th, 2008 at 8:52 ق.ظ
مرسی به کامران بازم یه نفر پیدا شد که ایرانی فکر کنه ! همه حرفهایی که دیگران زدند ماله [...] نه ما ایرانیای نسل داریوش. چرا ما باید خواستار آدمکشی باشیم؟هیچوقت فکر کردین؟ چه راحت درباره کشتن میگید؟چه راحت وساده لوحانه دلایل یک عده افراد سود جو را باور میکنیدو میگید : چشم در برابر چشم!حتی اگه مسلمون هم باشید باید یاد علی باشید که مطمئنن با این اعمال مخالفه(گرچه من به این چیزا هم کاری ندارم) آخه کشتن کشتن چه به ما وتمدن ما؟یه کم فکر کنید فقط با یه کم فکر هم میشه فهمید که دارید با منطق خشونت حرف میزنید. اگه میخواهید در برابر نسل آینده سربلند باشید باید به خشونت از هر نوعش بلند بگید stop کاری نکنید که نتونید جوابگو باشید ما همیشه صلح میخواهیم یادتون باشه این یعنی ایرانی اونی که شما میگید عربیه
مارس 13th, 2008 at 9:02 ق.ظ
با کامران موافقم
مارس 13th, 2008 at 9:04 ق.ظ
با ازاده موافقم
مارس 13th, 2008 at 9:14 ق.ظ
من تعجب می کنم از این همه احساسات که برای یه مسئله ای هست که به ما هیچ ربطی نداره. حالا چون صرفا ما مسلمونیم و اونا هم مسلمونن ما باید از اونا حمایت کنیم؟ اصلا یه سوال . اگه حرف فلسطینی ها حقه پس چرا خدا کمکشون نمی کنه تا از این وضعیت نجات پیدا کنن؟ الان چند ساله که درگیری و جنگ دارن؟ بابا دست بردارید تورو خدا. به جای اینکه سنگ بقیه کشورا رو به سینه بزنیم بهتر نیست یه کم به فکر خودمون، مملکتمون، فرهنگمون، گذشته درخشانمون و آینده بچه هامون باشیم که تمامش رو به نابودی هست؟ اگه اونا جنگ دارن به خاطر حماقت پدرانشون هست و این وضعیت مسخره ایران و این ظلم هایی که به ما می شه هم به خاطر حماقت پدرانمون هست. اونا دارن تلاش می کنن تا چیزی که حقشون نیست رو به دست بیارن ولی ما هیچ تلاشی برای به دست آوردن حقمون نمی کنیم. والا دنیا باید دلش به حال ما بسوزه نه اونا.
مارس 13th, 2008 at 10:02 ق.ظ
ببین آقایbimbo-arak: 307.218.25.
گویا شما منتظرید خبری درج شه تا مخالفت خودتو با اون ابراز کنی ودیدم قرار که این سایتو هک کنید که که به اسلام خدمت کنی یا به جمهوری اسلامی من نمی دونم! عزیز من اصلا این سایت ازطرف اپزوسیون خارج کشور ساپورد میشه ، مگه اونا حق ندارن حرف بزنند و اظهار نظر کنند یا خبری رو منتشر کنند چرا کشور رو قبضه خودتون کردین ؟چرا ؟ مقصر شما ها نیستید چون از زمانی که چشم باز کردید سانسور دیدید به صلاح نظام و اسلام نیست شنیدی و…و متاسفانه همینطور هم بار اومدین به به نظر من غالبا افراد به سه دلیل از جمهوری اسلامی حمایت می کنند :
1) یا منافعشون از این رژیم تامین میشه
2) یا وضعییت مردم و مملکت رو درک نیکنند چون از گذشته خودشون چیزی نمیدونند.
3) احساس میکنند این رژیم خود اسلامه و اگه از اون حمایت نکنند، اسلام به خطر می افته و یا شاید اونارو به بهشت راهشون ندن !
اما در مورد نظرتون باید بگم که به قول دوستان اگر شما ایرانی باشد هیچگاه به فکرکشتن نمی افتین در این صورت هثل خودشون بر خورد کردین واین وسط چیزی ساخته نشده .با همین افکار تند روگونه خودتون ضرباتی به اسلام زدین که جبران ناپذیره به همین دلیل مسلمانان را …. فرض می کنندبرای دادن امکانات اتمی از شما می ترسند چون شاید روزی به سرتون بزنه برای خدمت به اسلام شاید فکر زدن کشور های غیر مسلمون باشید امثال آقای شریعتمداری مدیر مسئول همین روز نامه کیهان( فکر تصاحب کشور بحرین رو در سر داره ) و یا آقای عباسی که فکر حمله به دبی رو در سر داشت
ضربه ی مهلکی که شما به اسلام زدین “با نام دین واسلام “که حتی مخالفین دین به گرد پایتان نمی رسند.
مارس 13th, 2008 at 10:12 ق.ظ
وقتی دو قوم لجباز بیفتند به جون هم و درگیری ایدئولژیکی بشه معلوم نیست کارشون به کجا میرسد.
مارس 13th, 2008 at 10:42 ق.ظ
ما کلاه خودمونو بچسبیم باد نبره کمک به خلق ا… پیشکش
ضمنا اگرم قراره حرکتی بشه بهتره در مورد مملکت بی دروپیکر خودمون باشه
با کامران هم به شدت موافقم
مارس 13th, 2008 at 11:13 ق.ظ
5
كامران از مشهد: 89.191.241
با کامران کاملا موافق هستم !
_____________________
bimbo-arak: 307.218.25
وقتی فلستینی ها موشک سمت یک شهرک اسرائیلی که در اون مردم غیر نظامی زندگی میکنن پرتاب میکنه ، نباید انتظار داشته باشن که اسرائیل واکنش نشون نده !
کجای اسلام دیدین که چیزی در مورد عملیات انتحاری و کشتن انسان ها تشویق شده باشه ؟!
وقتی هر فلستینی ای که میره آدم میکشه و عملیات انتحاری انجام میده و تو فلستین بهش میگن شهید . خب معلومه که کل فلستین و تروریست مینامن … طبیعی هست که با تروریست هم برخورد بشه …
_____________________
در کل
خاک بر سر دولتی که کل دنیا و دشمن خودش مینامه.
خسته شدیم
اینها به همه میگن دشمن
اروپا ، امریکا ، اسرائیل … حالمون دیگه به هم خورد از بس گفتن ما با همه دشمنیم …
کره هم با آمریکا مشکل داشت . کی دیدید رئیس جمهورش بیاد بگه مرگ بر آمریکا !
آخه کدوم سیاست مدار سالمی این کارو میکنه … دشمن تراشی احمقانه ترین کاری هست که یک سیاستمدار میتوانه انجام بده …
حالا اینها برای پایدار نگاه داشتن خودشون مدام برای مردم دشمن فرضی میتراشن. ..
خسته شدیم .. بسه .. سلح میخواهیم …
هیچ یک از کارهایی که ما میکنیم تو اسلام تایید نشده …
_____________________
اینکه مدیر روزنامه کیهان توسط آقای خامنه ای انتخاب میشه و نمیدانستم ! علتش چیه حالا ؟! اگر کسی میدونه ممنون میشم توضیح بده …
_____________________
این کار روزنامه کیهان هم باعث دشمن تراشی و خراب کردن چهره ایران در کل جهان میشه …
مارس 13th, 2008 at 3:33 ب.ظ
دوستانی که می گویند کشتن راه درستی نیست حرف زیبایی زده اند ولی ….
به هر حال چه امریکا چه اسراییل یا هر قدرت دیگری قصد تسلط بر جهان را دارد. برای بدست آوردن این حاکمیت و استفاده از منابع انرژی دیگران ستم می کند. شکنجه می کند و می کشد. از ابزار جنسیت و …برای دور کردن افراد از آن چه باید باشند استفاده می کند. ترجیح می دهد همه انسان های ضعیف کره زمین همچون مورچه های کارگرباشند و درخدمت قوی تر ها باشند.
در چنین شرایطی باید چه کار کرد؟
آرمانی جواب ندهید!
درست است با کار فرهنگی می شود پایه های آن را بنا کرد ولی تا رسیدن به آن مقصود عالی راه دراز است و البته بی شمار سد در این راه وجود دارد.
برای کمک کردن به دیگران باید خودی وجود داشته باشد. ما هنوز نمی توانیم برای نفس خودمان کاری انجام بدهیم. هنوز از بند خودمان آزاد نشده ایم. بعد باید بند هایی که جامعه خودمان را گرفتار کرده پاره کنیم. اگر آن خودی که باید باشیم را پیدا کنیم می توانیم برای دیگران هم وجود داشته باشیم. ما ایرانی هستیم. ایرانی یعنی فرهنگ وتمدن و آزادگی !
ایرانی اگر خودش باشد ابزارنجات کل جهان را دارد.
نهایتا این علم است که قدرت و برتری می آورد و برای مایی که اسباب جمع داریم هیچ وقت علم مایی گمراهی نخواهد بود اگر خودمان باشیم.
ادامه این کلام را همه در کتاب های درسی شان خوانده اند.
در کل نتیجه می گیریم آن زمانی که وقت هدر می دهیم و به کارهای باطل و بی خود مشغول می شویم مثل دعوا سر تیم استقلال و پیروزی دیدن برنامه های چرند تلوزیون .. یانگوم و چهار خانه…و خواندن کتاب های بی ارزش یا هزار کار بی ارزش دیگر..
در حقیقت داریم در حق همان جنین بی گناه ظلم می کنیم!
در واقع در مقابل ظلم خاموش نشسته ایم و تماشا می کنیم!
می دانم که از نظر شما نتیجه گیری بی منطق و اشتباه شاید هم مضحکیست.
ولی من فکر می کنم هر گاه از آن چه باید باشیم دور می شویم به ظالمان پیوسته ایم و داریم به همه مظلومین ستم می کنیم.
می بینید که اصلا نیازی نیست برویم کسی را بکشیم یا …برایشان موشک بفرستیم آن هم ازکیسه فقرای کشورواز خرج نان شب مردم ضعیف !
ببخشید که این جا انشا نوشتم!
مارس 13th, 2008 at 4:16 ب.ظ
جاوید- شمال: 307.219.16 اشتباه نکن باید بگم اتفاقا من هم آرمان و هدف شما را دارم ، فقط مثل بعضی از شماها تندرو نیستم.و معتقدم که انقلابی که به آرامی و عمیق و فرهنگ سازی حرکت کند به نتیجه می رسد و تا مدت زیادی پا برجاست و نه با توهین و در نتیجه طرد شدن از اجتماع متل بعضی از دوستان.
ازاده – کرج: 94.133.167 تو اگر فقط 5 دقیقه با این آدمها تنها باشی آنوقت داریوش و کوروش کبیر و… را چنان از یاد مبری که نگو و نپرس.
Tehran: 94.198.30 من از دشمن تراشیدن برا هموطنانم متنفرم و دیگران را نیز از این کار باز می دارم.
در سال 1948 کدام رژیم اول به دیگری حمله کرد؟ اگر نمی دانید می توانید به هر کتاب لاتین یا فارسی که دوست داشتید مراجعه کنید بعد نظر دهیم.
كامران از مشهد: 89.191.241 دفاع از شرف و ناموس در مقابل متجاوز علاوه بر حکم شرع حکم عقل سلیم نیز هست.اینطور نیست؟
دوستان عزیز شما نباید اما آزادیخواه باشید بلکه آزادیخواه واقعی از همه آزادیخواه های جهان حمایت کنه؟
خداوند به انسان درک و شعور داده تا از تاریخ عبرت گیرد و نه اینکه سرش را پایین اندازد و به دهان شیر رود. دوستان همنطور که شاید در این چند روزه در اخبار شنیده باشید متوجه شده اید که آنها در اعتقادات خرافیشان حتی برای جان مسیحی ها هم ارزشی قائل نیستند و کشتن آنها را کناه نمی دانند. پس می بینیم که آنها صرفا دشمن قسم خورده ما مسلمانان نیستند و با همه دنیا دشمنند.
ای کاش ککمی چشمانمان را باز کنیم و گوشهایمان را شنوا سازیم تا در آن بتوانیم ادعا کنیم با صهیونیست ها تفاوت داریم و از نوادگان کوروش کبیر هما پادشاه دادگریم.
مارس 13th, 2008 at 4:28 ب.ظ
14
چنگ رویا خیز شب: 302.6.32.3
چرا فکر میکنی آرمانی هست ؟
مدیریت لازم هست دوست عزیز
شما در مورد تاریخ چین تحقیق کن
میفهمی که با مدیریت چه کارهایی میشه کرد !
اینها بستگی داره به سیاستمداران و مدیران ! که تو ایران سیاستمدار و مدیر سالم نداریم …
دوران جنگ و آدم کشی تمام شده …
کشورهایی هم که به دنبال جنگ و آدم کشی هستند همه وضعیتی مثل ایران دارند … و کل دنیارو دشمن خودشون کردن ..
سعی کن حتما در مورد تاریخ چین تحقیق کنی …
تاریخ ژاپن هم خیلی جالب هست …
مدیریت لازمه .. همین ..
مارس 13th, 2008 at 6:36 ب.ظ
جاوید باهات موافقم در مورد کشوری که 70 میلیون جمعیت داره که 98درصدشون مسلمان هستن و از حقوق انسانی برخوردار نیستند بهتره صحبت کنیم یعنی ایران نه کشوری که اگه همشونم بمیرین مثل فلسطین کلا به 10000000 نفر هم نمیرسن تازه تا اونجا که میدونیم فلسطینیها و اسرائیلیها مشکلی باهم ندارند این ایران است که آتش بیار معرکه شده هرکی از فلسطین حمایت کند عرب است نه مسلمان زیرا که اسلام به ذات خود ندارد عیبی عیبی اگرم هست از مسلمانی ماست درود بر تمام ملت غیروحشی در جهان
مارس 13th, 2008 at 6:54 ب.ظ
دوست عزیز bimbo-arak: 307.218.25 نظراتتو خواندم.با اکثر اونها مخالف هستم.شوما که خودتو آرییایی و از تبار ایرانیان می دونی.بدون که در 2500 ساله پیش داریوش قوانینی بر اساسه حقوق بشر فعلی نوشته بود.من ادعای این رو ندارم که اسرائیلی ها حقوق بشر را رعایت می کنن اما بدون همین فلستینی هایی که به ادعای شوما مستضعف هستن جنایت هایی انجام می دهند که در طول تاریخ نظایر اونها زیاد نیست.انجام عملیاتهایی تروریستی به نامه عملیاتهای شهادت طلبانه در میان زن و کودک اسرائیلی.در مکانهایی عمومی نظیر رستورانها و………..در چه دینی و بر اساسه کدامین قوانینی مشروع هست.در کجای اسلام گفتن که به زن و کودک بی دفاع به این گونه حمله بشود.همان صلاح الدین ایوبی که اون رو مایه افتخار خودت دونستی در جنگی که با ریچارد شیر دل داشت وقتی که دید دشمنش اسبشو از دست داده به سپاهیانش دستور داد که بهترین اسب سپاهو به اون بدند بعد با اون جنگید.(برای اطلاعات تاریخیت بدون که صلاح الدین ایوبی یک سردار کرد بوده که زادگاهش شهر تکریت عراق است و صدام حسین(بزرگترین جنایتکار قوم کرد)نیز اهل همین شهر است.و خانوادهی صلاح الدین از خاندان اشرافی تکربت بودن که وافادار و تحت امر امیر دمشق بودند).اما حالا حزب الله لبنان با حمایت و دستور ایران اقدام به بمب گذاری در سفارت اسرائیل می کند.آیا این همان شیوه ی جنگ با دشمن هست که در صدر اسلام هم انجام می شد؟دوست عزیز اگه شوما تاریخ رو بیشتر و عمیقتر از این می خواندی متوجه می شدی که فلسطین در اصل متعلق به قوم بنی اسرائیل بوده و مسلمانان به زور اونو گرفتن.اما من به این عقیده نیستم که حالا تمامه اعراب رو از این سرزمین خارج کنن بلکه باید به یک صلح و زندگی مسالمت امیزی برسند.در رابطه با روابط ایرانیان با این قوم هم باید بگم که قبل از تشکیل جمهوری ولایت فقیه ما با این افراد هیچ مشکلی نداشته و در کمال دوستی زندگی می کردیم.دوست عزیز من همان طور که با تند روی مسلمانان به شدت مخالف هستم با تند روی یهودان نیز مخالفم .اسلام در لغت به معنی میانه هست و نفی تند روی.اما بدون که شخصا در دنیای کنونی هیچ قومی رو به اندازه ی مسلمانان ندیدم که به نام خدا و دین جنایت.دروغ.فساد……..انجام بدند.bimbo زمانی این کارها زشتر به نظر می رسن که به نام خدا انجام داده می شه.من با کشتن بچه ی 20 روزه مخالف هستم اما با دادن اسلحه به کودک 12 ساله به نامه دفاع از خاک و ناموس مخالفم.همون کاری که حزب حماس انجام می ده.در اخار باید بگم که جنایت در هر کجا و توسط هر کسی محکوم و عملی خلاف قوانین بشری هست و اینو بدون که اگه قرار باشه جواب جنابت با جنابت داده شه دنیا خیلی زود نابود می شه
مارس 13th, 2008 at 8:17 ب.ظ
دوست گرامی bimbo_arak یه سری به سایتهای خبری بزن تا اجساد زنان و کودکان اسراییلی که سر و دستشون کنده شده رو ببینی تا دلت واسه اونا هم به رحم بیاد و احساساتت جریحه دار بشه.من نمیگم که اسراییلیها آدمای خوبی هستن و جنایت نمیکنن و جنایت نکردند.نه اما این رو هم میدونم که جواب های هوی است. وقتی فلسطینیا با پولها و اسلحه هایی که جمهوری اسلامی در اختیارشون قرار میده به سر مردم اسراییل موشک پرتاب میکنن و جوونهاشون بمب به خودشون میبندن و توی اتوبوس پر از زن و بچه منفجر میکنن انتظار داری اسراییلیا در جوابشون بخندن و رقص و پایکوبی کنن.این جمهوری اسلامیه که نمیذاره صلح در خاورمیانه و در فلسطین برقرار بشه.تمام نقشه های کشورها برای صلح در این منطقه را جمهوری اسلامی نقش بر آب میکنه فقط به این خاطر که صلح در این منطقه به نفعش نیست (به نفع مردم ایران را نمیگم چون مردم ما اصلا از نظر جمهوری اسلامی آدم حساب نمیشن که بخوان منافع هم داشته باشن) به نفع سران جمهوری اسلامی و عقایدشون نیست.این همه این جنگ و دعوای فلسطینه.
بعدشم دوست گرامی اگه اونور دنیا دعوایی میشه به من و تو وملت ایران ربطی نداره ما خودمون هزار و یک بدبختی داریم که باید درستشون کنیم و بهشون بپردازیم.اگه حتی بخواهی بگی که این وظیفه مسلمانیه ماست بازهم باهات مخالفم چون اگه وظیفه مسلمانیه ما اینجا تو ایران بیشتر از اون عربها بدبختی داریم پس چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه.ثانیا اسلام اینجوری که این آخوندهای کثافت بیان میکنن دین خون وخونریزی نیست. اسلام دین رافت و مهربانیه.اینا واسه منافع خودشون اسلام را اینجوری بیان میکنن وگرنه واسه اونا کشته شدن انسانها هیچ اهمیتی نداره. اگه داشت این همه آدم بیگناه نو زندانها را []
مارس 13th, 2008 at 8:40 ب.ظ
متاسفانه بازهم مهمترین قسمت نظرات من رو سانسور کردین.اشکالی نداره ما هم واسه خودمون خدایی داریم.
——————————————-
هفت تیر : بعضی حرفها نیاز به منبع دارد .بعضی حرفها هم طبق قانون نشر ایران جرم محسوب می شود . وقتی ما صحبت شما را میچینیم یعنی برای شما وقت می گذاریم در غیر این صورت محبوریم با یک کلیک همش را پاک کنیم . اگر شما رعایت کنید در روز این همه وقت از ما گرفته نمی شود .. مسلم بدانید می شود حرفها را طوری نوشت که قابل انتشار باشد . موفق باشید
مارس 13th, 2008 at 9:22 ب.ظ
bimbo_arak ميگي عقل دارم ميگيم ايولءادم عاقل تو اگر عقل داري پس اين چه حرفيه که ميگي 50 سال اونا کشتن 50 سال اينده هم ما بکشيم؟اگر اين جوري باشه که الان جنگ جهانيه 8 رو هم رد کرده بوديمء اگر منو شما اريايي هستيم پس به فکر اصلاح پ پيشرفت کشور و نسل خودمون باشيمءءوقتي ميگي اسلام رو دوست دارم و …يعني داري اسلام رو ميبري زير سوال چرا بعضي ازاين جوونا دين رو وحشي گري ميدونن؟چون امثال شما به دين گند ميزنيدءمعلومات ديني نداري فقط شعار ميديءو … .اين کشور اينقدر عقبه که تا 40 سال ديگه نبايد به بيچارگيه هيچ کشور ديگه اي فکر کنه
مارس 13th, 2008 at 10:38 ب.ظ
به دوستانم تبریک میگم که مثل من علاقه زیادی به تاریخ دارند.
شما دو دوست من آیا به همین زودی فیلم شهادت محمد الدّوره را فرامش کردید؟آیا التماس های بی دریغ او را برای نجات زندگی خود فرامش کردید؟ آیا حمایت امریکا از سربازان اسرائیلی را بعد از این جنایت فراموش کردید؟ آیا تا بحال شنیده یا دیده اید که یک فلسطینی یک اسرائیلی را شکنجه دهد؟
در ضمن جواب این سوال را به من بدهید که در مقابل چند کودک معصوم فلسطینی چند فرد بزرگ سال اسرائیلی که اخبار فساد اخلاقی آنها گوش فلک را کرده کشته می شوند؟ آیا همسنگ است؟
دوستان من ، من با نظر شما موافقم که جواب کشتن را با کشتن نباید داد ولی وقتی می بینیم شورای امنیت سازمان ملل کاملا تحت اختیار صهیونیستها است ، بجز جنگ مستقیم چه کار باید کرد؟ آیا جواب گلوله را میتوانید با منطق و فلسفه دهید؟
در ضمن شما بهتر نیست که قبل از عکس های نه چندان معتبر اسرائیلیها نگاه کنید به عکس های دلخراش کودکان فلسطینی ؟
آیا فلسطینی ها حاضر می شوند آب شرب تل آویو را مسموم کنند یا قطع کنند؟
آیا فکر کردید که جوانان فلسطینی لذت می برند که در راه بازگشت از مدرسه به خانه هدف تک تیر اندازهای بی رحم صهیونیست واقع شوند و به همین راحتی کشته شوند.
آیا تورات به صهیونیست ها اجازه داده است که رساندن دارو را برای درمان افراد زخمی غیر نظامی و مادران حامله قطع کنند؟…..آیا وجدانا حماس حاضر می شد این کار را بکند؟
آزادی برای همه مردم مظلوم جهان مقدس است ، چه ایرانی باشد و چه فلسطینی و چه کوبایی و چه لیبیایی.
اگر امام خمینی را به عنوان پاک ترین انسان قرن قبول ندارید که هیچ .ولی اگر قبول دارید شاید باید یادآور کنم که ایشان با دلایل متعدد انزجار خود را از این غده سرطانی اعلام کرده. از خودمون بپرسیم چرا؟
نتیجه: ما خودمان جنگ زده هستیم و چهره بسیار زشت جنگ را در گذشته و حال مشاهده کرده و می کنیم.
حرف سهراب و پارسا مثل این است که ما اجازه دهیم که عراق خوزستان را از ما جدا کند و هر روز تعدادی از مردم با خوزستان را به جرم حمابت از حکوت سابق بکشد.آیا در آن صورت باز هم فکر میکردید که صدام با دلایل انساندوستانه شما حاضر بود از خوزستان عقب برود؟
به نام عشق،ایمان،فداکاری
به نام آزادی بخوان مرگ بر دشمن
به امید آنروز که همه ما بتوانیم در کنار مسیحیان و یهودیان صلح طلب در بیت المقدس نماز جماعتی بی نظیر بجا آوریم که در آنروز خدا هم به اتحاد و صلح دوستی این بندگان افتخار کند
مارس 13th, 2008 at 10:40 ب.ظ
نیما یعنی در تمام سخنان من همین یک جمله مهم بود؟
اصلا می دانی فلسطین کجاست؟
واقعا متاسفم.
مارس 14th, 2008 at 12:15 ق.ظ
bimbo_arak شما تمام حرفت در مورد کوبيدن اسراييل و کمک به فلسطينه(متن بالايي من رو که نوشته خودته بخونءاولين نوشتتو ببين)ءمن 1 سوال دارم ازت جوابمو منطقي بده اقا به ما(کشور ايران) که اين همه مشکلات جور واجور داريم(هر کس بگه اين جوري نيست مغزش تکون خورده) چه ربطي داره دعواي ديرينه اسراييل و فلسطين؟چرا همش ما بايد غصه اينو اونو بخوريم؟1 نگاه به امار مملکت و وضع مردم از 30 سال پيش به اينور بنداز اونوقت متوجه ميشي که خودمون فلسطين دوميمءءفقط شما ميدوني فلسطين کجاست
مارس 14th, 2008 at 1:16 ق.ظ
دوست عزیز bimbo-arak: 307.218.25 شوما چرا حرف های مرا متوجه نمی شوید و فقط به قسمتی از اون جواب می دهید و جواب بقیه رو نمیدهید؟شوما چرا فقط یک روی سکه رو می بینید؟دوست عزیز شوما چرا حرف از جنایات اسرائیلی ها می زنید و از کشتاراری که فلستینی ها به راه می اندازند حرفی نمی یزنید؟شوما دوست بزرگوار طوری حرف می زنید که انگار فسطینی ها آرام نشسته و خواهان صلح هستند و اسرائیلی ها اونها رو قتل عام می کنند.آیا اسرائیلی ها از کشته شدن به دست فلسطینی ها در رستوران ها و اتوبوس ها خوشحل می شوند؟دوست گرامی شوما با چه مدرکی اسرائیل ها رو به مفسدانی تشبیه می کنید که اخبار فسادشان گوش فلک رو کر کرده.آیا بد بودن افرادی از یک قوم دلیلی برای بد بودن تمام افراد آن قوم هست؟آیا شوما از جز به کل نتیجه میگیرید؟دوست محترم, من بر خلاف شوما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امام خمینی رو پاکترین اتسان قرن قبول ندارم منخلاف شوما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امام خمینی رو پاکترین اتسان قرن قبول ندارم بلکه معتقدم ایشان خیلی کارهای اشتباهی انجام داده اند که اگه به خاطر سانسور از طرف سردبیر نبود مثالهای فراوانی رو برابت می نوشتم.دوست عزیز ما 8 سال با عراق جنگیدیم اما هیچ وقت مثله حماس در بازار و خیابان عراق بمب گذاری نکردیم.دوست گرامی کاری که حماس انجام می دهد اینه که ضرباتی به اسرائیل می زنه بعد به داخل اردوگاهها میرود(و یا از داخل اردوگاهها اقدام به پرتاب موشک می کند)و وقتی که اسرائیل به تلافی این مکان ها رو بمباران می کند مسلما افراد بی دفاع و زن و کودک هم کشته می شوند.حماس نه تنها به مردم فلسطینی خدمت نمی کند بلکه انها را سپر بلای خود میکند و انها رو ابزاری برای رسیدن به مقاصد جنایت کاری خود قرار می دهد.دوست عزیز شوما از وجدانه نداشته ی حماس گفتید من به شوما می گوییم اگر حماس وجدان داشت در سفارت اسرائیل بمب نمی گذاشت وعملیاته انتحاری نمی کرد.دوست عزیز من باز تکرار می کنم منکرجنایت اسرائیلی ها نمی شوم اما بر این هم اعتقاد دارم که گروهایی در فلسطین و خارج آن برای حفظ منافع خود دوست ندارند که این کشور به آرامش برسد.دوست گرامی وجود اسرائیل در دنیا را نه می توان نفی کرد و نه مثل امام خمینی و احمدی نژاد خواهان نابودی آن شد.زیرا تاریخ ثابت کرده که یک ملت را نمی توان از بین برد.تنها راه صلح هست.همان چیزی که اسرائیلی ها و گروهی ازفلسطینی ها خواهان آن هستند(اگر بگذارند).
(دوست عزیز از تو می خواهم که به تمام سوالاتم چه دراین نظر و چه در نظر قبلی جواب داده و از بیان شعرهای روحانی پسند خودداری کنی چون در غیر اون صورت من به این نتیجه میرسم که شوما به جای بحث مشغول سفسفه بازی هستید)
مارس 14th, 2008 at 1:24 ق.ظ
جناب آقای bimbo_arak دانا ، بنده هم خواستارم از شمایی که دم از کشتار فلسطینیان میزنید ، چند مطلب را روش کنید .
اول انکه اگر بنده و شما در خیابان یکدیگر را ببینیم ، بنده یک آدم بد و شما یک ادم خوب و با خدا .
به هم میرسیم و بنده یک مشت بر دهان مبارک شما میکوبم که فکتان آویزان شود و شما نیز سپس ( نفر دوم ) چنین کاری را با بنده میکنید . به نظر شما قانون بنده را مقصر میداند یا شما را ؟؟
طبعا اگر تصور کنید که بنده مقرم ، افکار شما نیاز به پیاده سازی و از نوع سوار کردن دارد . به این جهت که هر دو مقصریم . با اینکه اوبنده شروع کننده بودم .
این مثال را زدم تا ذهن شما بیدار شود برای آنکه ،
بنده طرفدار اسرائیل نیستم . اما گویا شما تصور میکنید که وقتی اسرائیلی ها فلسطینی ها و به قول شما کودکان و نوزادان 6 ماهه را میکشد ، آن فلسطینی ها هم حتما سوت بلبلی تقدیم اسرائیل میکنند . نه ؟
خیلی احمقانست که مغز وچشممان را تنها به 5 شبکه این رسانه دروغ ملی متمرکز کنیم و فقط تصاویر کشته شدن فلسطینی ها را ببینیم و بگوییم ” وای این اسرائیلی ها مردم رو میکشند ” .
خب برادر گرامی ، مسلم است که فلسطینی ها هم با ان موشک پرانی های خود ( موشک های ایرانی ) ، بسیار بسیار از کودکان اسرائیلی را میکشند .
منتهی این تصاویر به دلیل سیاستهای رژیم ایران در 5 شبکه ای که چشم شما را معطوف به خود کرده پخش نمیشود و شما هم تصور میکنید که فلسطینی ها آبنبات چوبی به اسرائیلی ها میدهند .
همین چند روز پیش بود که فلسطینی ها به یک مدرسه اسرائیلی یورش بردند و تمام بچه های اسرائیلی را قتل عام کردند .
نکند شما خبر ندارید ؟ شاید هم صرف نمیکند که خبر داشته باشید !!
در نهایت اگر کودک 6 ماهه فلسطینی میمیرد ، کودک 6 ماهه اسرائیلی هم آدم است و خدا آفریدتش .
درنهایت آن فلسطینی از من بیشتر در رفاه است . به این دلیل که آدمی که گرسنه است نمیتواند بجنگد و عملیات انتحاره انجام دهد و یا سنگ پراکنی کند . پس سیر است .
اما من گرسنه هستم .و توانایی جنگ با بنی بشری را ندارم .
امیدوارم منظور جمله آخری را فهمیده باشی !
مارس 14th, 2008 at 1:33 ق.ظ
دوست من سلام.
نیما من به عقیده تو احترام می گذارم و می توان آن را یک تحلیل خوب دانست .
مگه من خودم بابام مدیر پروژه ماشین سازی اراکه یا مادرم حسابدار آلومینیوم سازی اراک که از روی شکم سیری پاهام رو روهم بذارم و هی شعارهای مفت بدم؟ در ضمن خانواده شهدا هم نیستم و هیچ نوع سهمیه ای هم در دانشگاه نداشتم و عضو هیچ گروه سیاسی و بسیج دانشجویی هم نیستم .
ولی دوست من ، من فکر میکنم خدا قلب ما انسانها را خیلی بزرگتر از اون آفریده که بخواد فقط با مسائل مملکت خودمون و خوراک و پوشاک شخصی خودمون پر بشه .
مثلا خودت را تصور کن زمانی که با زنی ازدواج کرده ای که او را خیلی دوست داری. در این هنگام یک نفر از تو می پرسد که مادرت را بیشتر دوست داری یا همسرت را؟!
شاید فکر کنی که چون به همسر رویاهایت دلباخته ای باید کمتر به مادرت عشق بورزی؟ شاید هم با وجود این عشق جدید هنوز نمی توانی عشق پاک مادر و فرزند را کمرنگ تصور کنی.
ولی در واقع این طور نیست چون خدا عشق مادر و همسر را از دو نوع کاملا متفاوت تعیین کرده و شاید هردو عشق ظاهری متفاوت داشته باشند ولی در باطن یکی هستند.
اگه تا اینجا مشکلی با این چالش خانوادگی نداری بقیه مطلب را بخون.
من زندگی و رفاه خودم را دوست دارم ولی اسلام را بیشتر.چون به زندگی خودم اهمیت می دهم ولی به اسلام ایمان دارم.
خدا از روح خودش در بشر دمید تا او با سایر جانداران متفاوت و برتر باشد.حال اگر ما از روی غفلت و یا با آگاهی تمام قلب و ذهن خود را معطوف زندگی شخصی خود کرده ایم ، دیگر چه خورده ای می توان به خدا گرفت؟ خدا به ما اختیار داده تا زندگی خود را با دست خود بسازیم . حال اگر بعضی از ما در اثر بی مسئولیتی بعضی دیگر دچار زندگی ضرر شده ایم باید متوقعانه از خدا روی برگردانیم و آن گوهر اصیل وجودیمان را به دست فراموشی گذاریم؟
نیما جان خداوند خیلی دقیق است و از هر بنده اش فقط به اندازه تواتاییش تکلیف می خواهد و نه بیشتر.
در آخرت هر کسی را در کفن خودش می گذارند چه ظالم و چه مظلوم و چه انسان بی تفاوت . در آن روز از تو سوال خواهد شد که در آن بازه زمانی و مکانی زندگی دنیوی و سطح امکانات و تواناییهایت چقدر در جهت بهبود زندگی خود و همشهریان وهموطنان و نوع بشر تلاش کرده ای. آیا فکر می کنی می توانی خداوندی را که از رگ گردن به نزدیک تر است قانع سازی ؟
من از تو توقع ندارم که با قاتلان کافر که تیعیض نژادی یر لوحه قوانینشان است بجنگی.
من از تو توقع ندارم که با اهدای پول به مردم فلسطین کمک مالی کنی.
من از تو توقع ندارم که در روز فلسطین در راهپیمایی شرکت کنی.
من از تو توقع ندارم که در سخنانت از کودکان خردسال فلسطیی حمایت کنی.
ولی از تو توقع دارم که بدون پیش زمینه فکری فقط و فقط به عنوان یک انسان در مورد وضعیت کنونی و گذشته فلسطین با آگاهی تحقسق کنی و اگر با روشن بینی دشمن واقعی را شناسایی کردی حداقل در حد قلب پاکت برائت از مشرکان را سر دهی.
مطمئن باش که اگر بضاعتت بیشتر از این نباشد همین یقین قلبی تو این دنیا را به امر خدا تبدیل به بهشتی می کند که مطمئنا هم اکنون که این مطلب را می خوانی تصورش برایت غیر ممکن است.
خداوند در قران فرموده:
مسولیت هیچگاه از دوش بندگانم برداته نخواهد شد حتی اگر این مسئولیت در حد دانه ارزنی باشد.
نیما جان می دانم که زندگی برای همه ما سخت است ولی اگر همین زندگی وصله پینه ای را در جهت دستورات خدا و وجدان بیدارت حرکت دهی وعده الاهی به تو خواهد رسید.
مارس 14th, 2008 at 1:53 ق.ظ
دوست گرامیbimbo-arak: 307.218.25 صدام حسین به کمک اعراب نسل کشیی تحت عنوان انفال در کردستان عراق(شمال عراق) در بین مردم کرد انجام داد و طی آن 182000 نفر رادر کمتر از چند ماه کشت.بسیاری از کودکان و زنان و سالخوردان رو تنها به جرمه کرد بودن در کانتینرهایی وارد کرد و بعد تمام انها رو در خاک دفن کرد.حالا باید کردها 182000 عرب رو بکشند تا به قول و منطق عجیب و احمدی نژادانه شوما یر به یر شوند؟؟!!! ویا اینکه امریکا دو شهر ژاپن را بمببارانه هسته ای کرد و حالا ژاپن هم باید نیویورک و واشگتن را بمبباران کند؟! دوست عزیز و گرامی این طرز تفکر شوما بسیار عجیب و برای بشریت بسیار خطرناک هست.
مارس 14th, 2008 at 2:11 ق.ظ
1- پارسا جان من از جزء به کل نتیجه نمی گیرم و فرق بین یک یهودی و صهیونیست را هم می فهمم.
2- هرکسی که قدم به اسرائیل می گذارد موظف است منشوری را که شبیه یک نوع قانون است قبول کند که در آن تمام عقاید خرافی و افراطی نژاد پرستانه گنجانده شده(می توانید تحقیق کنید).
3- برای افزایش اطلاعات عمومیت لازم است بگم در زمان جنگ 8 ساله یکی از عملیاتهای کاملا سری که البته در زمان خودش یکی از شدیدترین ضربات به رژیم بعٍ به شمار می آمد بمب گذاری در وزارت کشور عراق در بغداد بود که به ویرانی کامل این وزارت خانه انجامید.
4- خوب است بدانی که دلیل آنکه اسمائیل حنیه چند ماه قبل از کرانه باتری رود اردن به غزه نقل مکان کرد حمایت همگانی و بی قید و شرط مردان و زنان غزه از وی بوده است.(یادآوری:پیروزی قاطع جنبش حماس بر جنبش فتح در انتخابات دو سال قبل فلسطین و پیروزی اسمائیل حنیه بر رقیبش ابو مازم)
پس می بینی که انتخابات مردمی که کشورهای اروپایی ناظران آن بوده اند همه چیز را مشخص کرد.
بلی ، حماس در اصل تک تک آراء حمایتی مردم فلسطین از آن است. حماس یک گروهک نیست بلکه همان مردم فلسطین هستند.
5- من در سخنانم هیچگاه نگفتم که امام خمینی یک انسان کاملا پاک است .(این از عقلانیت به دور است) بلکه صفت پاک ترین را بکار بردم که یک صفت مقایسه ای است و نه مطلق.
اگر شما در زمان ایشان فردی صالح تر از ایشان می شناسید نام ببرید.مشتاقانه آماده شنیدن نامش هستم.
6- پارسا من تمام حرفهایم را با ذکر واقعیات مطرح می کنم .پس از تو هم خواهش می کنم اگر گروههایی فلسطینی را واقعا می شناسی که صلح نمی خواهند نام بری و رابطه سیاسی حماس را با آنها بیان کنی.
مارس 14th, 2008 at 3:04 ق.ظ
پارسا اولا باید بگم که خوشحالم که با یک آدم با ادب که روبرو هستم . چون واقعیتش اکثر نظر دهنده ها به اولین چیزی که اهمیت می دهند توهین به شخص مقابل است ولی تو اینطور نیستی.
دوما باید بگم خوشحالم که بر سر ماهیت اسرائیل با هم تفاهم داریم.
پارسا جان من نگفتم که همه همین الان از پای کامپیوتر پاشیم و هرکدوممون یک تفنگ به دست بگیریم و تا می تونیم شهرک نشین صهیونست بکشیم. این را نه من می پسندم ، نه احمدی نژاد و نه خامنه ای و نه حماس چون معتقدم از همه مهمتر خدا نمی پسندد.کشتنی که با انگیزه الهی و در جهت رضای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد. من هم حداقل برای کمتر انجام دادن گناه حاضر نیستم بر خلاف این دستور انجام دهم.
خداوند هم هیچگاه حمله پیشگیرانه را تجویز نکرده(مثل آمریکاییها به عراق) پس مطمئن باش من هیچگاه به روی کودکان اسرائیلی اسلحه نمی کشم به این بهانه که شاید آنها وقتی بزرگ شدند بخواهند مرا بکشند. و دلیل دوم این است که امید به هدایت آنها و بازگشت آنها از فرقه ساختگی صهیونیسم به دین آسمانی یهود دارم.
-> من گفتم در طی 50 سال آینده ، پس می توان نتیجه گرفت که اگر صلح با شرایط عادلانه برقرار شود دلیلی برای انتقام باقی نمی ماند.
به حرفهایم خوب دقت کن :صلح با شرایط عادلانه یعنی:1-بازگشت آوارگان فلسطینی به زادگاهشون 2-در اختیار قرار دادن یکسان بیت المقدس به طور یکسان میان پیروان 3 دین آسمانی برای عبادت.
فرض کنیم تو مرا قانع کردی. آیا میتوانی اسراییلیها را هم مثل من قانع کنی؟
پارسا جان آیا می توانی شورای امنیت را قانع کنی که کشتن طرفین دعوا از یکدیگر را محکوم کند؟
آیا از آمار وتو قطعنامه های شورای امنیت توسط آمریکا که اسرائیل را متهم به نسل کشی دانسه با خبری؟
من از نسل کشی اسرائیلیها حمایت نمی کنم و آدم کینه ای هم نیستم و تا هر وقت هم که تو بخواهی حتی به بیت المقدس فکر هم نمی کنم . ولی از من نخواه که که سبرا و شتیلا و جنین را از یاد ببرم.(rotten.com)
قسم به عشق ، به ایمان ، به فداکاری
به نام آزادی بخوان مرگ بر دشمن
مارس 14th, 2008 at 12:37 ب.ظ
من با bimbo-arak: 217.218.251.15 موافقم. خيلي وقت هم هست كه دارم كيهان ميخونم.من نميفهمم اين ماجراي كوروش و داريوش كه شما راه انداختيد چيه؟ بابا ما داريم تو قرن 21 زندگي ميكنيم الان مهمه چرا اينقدر عرب و عجم ميكنيد. اگر فقط يه خورده انسان دوستي داشته باشيد اين حرف ها رو نمي زنيد.خانم نگین: 217.219.63.254 كه گفتيد:
(حالا چون صرفا ما مسلمونیم و اونا هم مسلمونن ما باید از اونا حمایت کنیم؟ اصلا یه سوال . اگه حرف فلسطینی ها حقه پس چرا خدا کمکشون نمی کنه تا از این وضعیت نجات پیدا کنن؟)اين نشون از عمق فكريتون ميده. در ضمن روزنامه كيهان روزنامه خيلي وزينيه.
مارس 14th, 2008 at 12:44 ب.ظ
bimbo_arakءعشق به مادر و عشق به همسر از هم جداست و قابل قياس نيستندءءهر کس به مادرش به نوعي و به همسرش به نوع ديگر عشق ميدهءءمن به نظرت احترام ميذارم شايدم خودم در باطن همين تز رو دارم (مبارزه با ظلم) اما در مورد کشور خودم و مردم خودمءببين فلسطينيهاءلبنانيهاءعراقيهاءافغانهاءو… همه مشکل دارن و مظلوم واقع شدن ولي مردم خودمون(منءشما) مورد ظلم واقع شديم و فکر ميکنم اين مطلبو قبول داري(از نوشتارت حس کردم)ءپس چه بهتر که خودمون رو از سيطره ظلم بکشيم بيرون بعد به ديگران کمک کنيم
مارس 14th, 2008 at 1:02 ب.ظ
دوست گرامی bimbo-arak شنیدن و دیدن اخبار از 5 شبکه جمهوری اسلامی که حتی فیلمها و اخبار داخلی خودشون رو هم سانسور میکنن به نظر کار درستی نمیاد.همیشه اخبار را باید از سایتها و شبکه های بینظر و غیر جناحی و غیر طرفدار دید و شنیدتا بتوان در مورد صحت و سقم آن نظر داد.
من باز هم میگم اسراییل کشوری بود که به زور و با کشتن و جنایت و با حمایت انگلیس و آمریکا به وجود آمد و هنوز هم میکشه و هنوز هم جنایت میکنه و اصلا به تهدیدهای شورای امنیت و جامعه جهانی هم اهمیتی نمیده.در این شکی نیست.اما دوست عزیز در روواندا هم نسل کشی میکنن و 1 میلیون نفر را سر بریدند.حالا میگیم اونا مسلمان نیستن و به ما ربطی ندارن که من کاملا با این مخالفم چون جنایت مسلمان و غیر مسلمان نمیشناسه..سودانیها که دیگه مسلمان هستن. اونجا هم دارن آدم میکشن.چرا صدا از ندای این حکومت بلند نمیشه و جنایات اونجا رو محکوم نمیکنن یا همین نسل کشی کرده ا در عراق که دوستمون گفت چرا جمهوری اسلامی به اون هیچ اهمیتی نمیداد و سخنی به میان نمیآورد(این حکومت برای جان انسانها چه در مملکت خودش و چه در هر کجای این دنیای خاکی اهمیت قایل نیست.این را ما بعد از 29 سال به چشم دیدیم و نمیشه انکار کرد)چرا فقط فلسطین شده بت واسه اینا.چرا سرمایه گذاری خبری و مالی و غیره فقط در فلسطین انجام میشه. چرا فقط قوم یهود بده شده و یهود ستیزی با تمام امکاناتشون ادامه داره .در اخبار در سریالها در فیلمهاشون در سخنانشون.دلیلش اینه که هرجوری بگم آقای سردبیرمثل نظرات قبلیم سانسورش میکنه و نمیتونم در لفافه هم بگم باید خودت دلیلش رو بفهمی.
در مورد امام خمینی اینکه ایشون را پاک ترین فرد قرن نام بردین من هم با شما موافقم البته در این نکته که ایشون هر روز حمام میرفتن آدم پاکی بودن. در قرآن سوره بقره خدا فرموده که ای پیامبر هدایت فقط به دست منه و تو فقط باید بشارت بدهی و ما دیدیم که جناب آقای خمینی چطور به این دستور قرآن عمل نمودند و چه جوانهای پاک و بیگناهی را که فقط ابراز عقیده میکردند(سخنی که اول انقلاب آقایان فرمودند ابراز عقیده در جمهوری اسلامی بلامانع است حتی مارکسیستها) []
مارس 14th, 2008 at 1:22 ب.ظ
جاويد از شمال با هات موافقم اي ادما تا كي بخاطر منافع شخصي خودتون ميخواهيد ملت ايرانو نابود كنيد واقعا شما اگه دلتون واسه مردم ميسوزه بياييد به فكر همين ايرانيا باشيد چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است ما تو كار خودمون مونديم تازه ميخواهيم بشريت رو هم نجات بديم بابا واقعا ما نبايد بخودمون بخنديم ادمايي كه همين ملت 70 مليوني رو نمي تونن نگه دارن ادعاي رهبري دنيا رو دارن بابا خجالتم يكمي خوبه اصلا وجدان هم چيز خوبيه فقط ادعا ي اين ادما گوش فلكو كر كرده من نميدونم خدا چطوري اين ادما رو تحمل ميكنه اون كه همه فكر اي اينارو ميخونه چه زجري ميكشي ما كه يه سر سوزن از حقه بازي اينارو ميفهميم انقدر از زندگي دلتنگيم كه روز مرگ خودرا جشن ميگيريم واقعا يكي از راه هاي شناخت عظمت خدا همين ادما هستن
مارس 14th, 2008 at 1:49 ب.ظ
دوست عزیز bimbo من هم در آغاز از تو که بدون بی احترامی بحث می کنی تشکر می کنم.
دوست گرامی شوما باز به بسیاری از سوال های من جواب نداده و حرف های خود رو تکرار می کنی
1- دوست گرامی من از عملیاتی که ما در زمان جنگ با عراق انجام دادیم و اقدام به بمبگذاری در وزارت کشور عراق کردیم خبر نداشته و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد باید بگویم که ما هم متاسفانه تروریست و جنایت کار هستیم.جنایت توسط هر کس و در هر کجا محکوم است
2-دوست عزیز شوما بین یهودیان و صهنیوست ها تفاوت گذاشته و من از شوما می پرسم که ایا اون موشکی که به طرف اسرائِلیها پرتاب می شه و یا آن بمبی که در داخل پارکی که کودکان در آن بازی می کند نیز همچین تفاوتی می گذارد؟
3- دوست عزیز شوما اسماعیل حنیه را منتخب فلسطینی ها دانسته و من از شوما می پرسم که ایا احمدی نژاد هم نماینده ملت 70 میلیون ایران است؟ نه دوست عزیز حماس هیچگاه نماینده ملت فلسطین نیست بلکه نماینده گروهی تند رو و سر سپرده به سوریه و ایران است.
4- دوست عزیز شوما از پسوند ترین استفاده کرده و تا جایی که من از دستور زبان فارسی اطلاع دارم ترین پسوند مطلق ساز هست نه مقاسه ایی.دوست گرامی من نهتنها آیت الله خمینی را لایق صفت پاک نمی دانم بلکه ایشان را سزاواره بسیاری از صفات ناپسند وزشت نیز می دانم.و بر خلاف شوما من نمی توانم به راحتی در باره انسان ها نظر داده و شخصی را از شخص دیگر پاکتر بشمارم.
5-دوست عزیز شوما از من خواستی که گروهایی را نام ببرم که خواهان صلح در فلسطین نیستد و من به شوما می گوییم حماس.مگر نه که در آن زمان که دنیا خواستار دوستی ابن دو کشور بودند تنها حماس با حمایت و تحریک ایران(تنها کشور دنیا که خواهان ادامه کشتار در فلسطین هست)اقدام به موشک باران شهرکهای اسرائیلی کرد که وقتی اسرائیلی ها اقدام به تلافی کردند با نشان دادن کشتار مردم فلسطین(مردمی که قربانیه سیاست های ایران و گروهک حماس هستند) این صلح را تحت شعاع قرار داده و سنگ اندازی در راه صلح کرد.شوما از صلح عادلانه صحبت کردید و شرایطی برای اون قرار دادید من به شوما دوست عزیز می گویم که اگر کمی تلویزیون ایران را کنار گذاشته وبه دیگر رسانه ها نگاه کنی متوجه می شوی که نتنها تمامه این موارد در پیمان نامه صلح گنجانده شده بلکه قول تشکیل دولت مستقل فلسطینی و تقسیم عادلانه بیت المقدس نیز داده شده است
6- دوست عزیز من متوجه نمی شوم شوما از طرفی از کشتار اسرائیلی ها به مدت 50 سال سخن می گوید تا آن وقت شرایط برابر شود و از طرفی می گویید اگه صلح برقرار شود دیگر دست از انتقام بر می داربد.دوست گرامی من فکر می کنم شوما خودتان هم متوجه اشتباه خود در بیان این حرف شدید فقط حاضر به قبول آن نیستید
7- دوست محترم شوما از سبرا و شتیلا و جنین سخن گفتید و من بسیار خوشحال هستم که اینقدر بشر دوست هستید اما بدانید که اسرائیلی ها هم بشر هستند نه اینکه مانند اسلام گر های تند رو قوم یهود رو نجس بدونید.دوست عزیز شوما از نسل کشی حرف زدید بنده شخصا یکی از بزرگترین ژینوساید(نسل کشی) های قرن اخیر را که در حق کردها انجام داده شده را دیدم و به زشت بودن این عمل کاملا آگاهی دارم اما عزیز نسل کشی که در حق یهودیان شده(هولوکاست)انجام شد رو هم فراموش و به باده تمسخر نگیر(می دانم یا می گویی که این موضوع واقعیت ندارد یا اینکه در آمار تعداده آن دروغ وجود دارد.و یا اینکه مانند رئیس جمهور می گویی همان کسایی که این کار رو انجام دادند بروند تاوانش را بدهند و این به فلسطینی ها ربطی ندارد)(در حاشیه:دوست عزیز ما جنایت ها و نسل کشی هایی درروستاهای همین ایران خود داشته که اگر کمی بهتر ببینی آنها رو هم مشاهده می کنی)
دوست گرامی در آخر یک پیشنهاده دوستانه می کنم و این که کمتر شعار بده زیرا شعار آسانترین کار ممکن و نشانه ی ضعف انسان هست و بدون با مرگ بر دشمن هیچ دشمنی نخواهد مرد
(دوست عزیز من به تمامه حرف های شوما خط به خط جواب دادم و انتظار دارم شوما هم به تمامه سوال ها و حرف های من چه در این نظر و چه در نظرهای قبلی_که به کمتر از 30 % آن جواب داده اید_جواب دهید چون در غیر این صورت با عرض احترام من دیگر با شوما دوست گرامی بحث نخواهم کرد)
مارس 14th, 2008 at 2:20 ب.ظ
1- نیما صد در صد موافقم که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. در ضمن مگر نظر من غیر از نظر تو بوده که این همه سنگ مادر و همسرت را به سینه بزنی !!!
2- محمد جان خداوند می تواند در کسری از ثانیه تمام آدم های بد عالم را از بین ببرد. ولی آیا فکر کرده ای که اگر قرار بود این سناریو عملی شود پس خدا چرا به انسانها اختیار در عمل و طرز تفکر داده؟
چرا افرادی مثل من و تو از زندگی الان خودمون رازی نیستیم و فکر می کنیم که حق داریم برای زندگی بهتر تلاش کنیم؟
چرا خداوند به وسیله ادیان مختلف و پیامبرانش سعی کرده بندگانش را هدایت کند تا با اختیار خود دوزخ و جهنم را گزینش کنند.
3- سهراب با تو موافقم که اخبار ایران از فیلتر رد می شود ولی همانطور که حتما خودت می دانی این یک عرف بین الملل است . آمریکا به نوعی و ایران هم به نوعی دیگر.
4- می دونی چرا از فلسطین بیشتر از هر کشور دیگری سخن به میان می آید؟
به نظر من مهمترین دلیل این است که بیت المقدس بجز در فلسطین در هیچ جای دیگری نیست.
من نظر شما را نمی دانم ولی به شخصه آرزو دارم قبل از خراب کردن بیت المقدس توسط اسرائیلیها حتما قبله اول تمام ادیان آسمانی را از نزدیک زیارت کنم.
و یک تار موی یک فرد مسیحی آزادیخواه فلسطینی را به صد تا از این وهابی های منحرف و ملخ خور که مکه را فقط برای خود می داند عوض نمی کنم.
5- سهراب جان در زمان انقلاب حرف خمینی تا بخواهد به مرحله عمل برسد خیلی دست به دست می گردد و بنابر سلایق شخصی بعضی تندروهای زیر دست ایشان تحریف می شود . ولی چون ما از این تحریف خبر نداریم فکر می کنیم که واقعیت موجود در اصل همان حقیقت باطنی بوده است.
متاسفانه در دنیایی زندگی می کنیم که فرق بین حقیقت و واقعیت از زمین تا آسمان است.
مشتاقانه منتظر شنیدن پیام های بعدی شما هستم.
مارس 14th, 2008 at 3:23 ب.ظ
bimbo-arak: 217.218.251.15
1. تو و امثال تو از احساسات حرف نزنید که با کارا و اعمالتون جایی برای احساسات باقی نزاشتین
2.غلط کردی که مفهوم تبعض نژادی رو میفهمی
3.تو غلط کردی اونا مارو میکشن اونا یه مشت عرب نفهمو میکشن
4.تو گوه خوردی که عقل داری وگر نه میفهمیدی هزاران کودک تو سرزمین مادری خودت از گرسنگی تلف میشن
5.به گوره بابات خندیدی که معنی آزادی میفهمی تروریست هیچی ندار
6.اگه نیوتن میفهمید امثال تو گوساله ای قانونشو توجهی باسه افکار حقیره خودتون میکنید قانونی به عنوان کردن آدمهای گوساله ای مثل تو میداد
7.کره خر از اسلام فقط دولا و راست شدنشو بلدی
8.توله سگ 100ها نمونه آثار باستانی مملکت خودتو تخریب کردنو نفهمیدی نمونه ی عینی سالهای اخیر پاسارگاد
9.به اونجای ننه جانت خندیدی حافظت قویه وگر نه کوی دانشگاه یادت میومد
10.اطلاعات پزشکیت بخوره تو سرت هرچی باشه سرطان شرافت داره به بیماری مقاربتی که امثال تو دچارش هستید
11.اطلس بخوره تو سرت چون تا چند سال پیش 50% خزر از ایران بود ولی به همت شماها…
12.ای کاش میفهمیدی آریایی مسلمان نبود ولی به همت امثال تو خائن کارش به اینجا کشید که آریایی رو با صلاح الدین ایوبی بشناسی و جای کورش و داریوش کبیرو با این گوساله ها پر کنی
13.اگر سردبیر به امثال تو توله سگ رو نمیداد کارت به اینجا نمیکشید که فکر کنی اطاعاتت تکمیل و در اون طویاتو بتز کنی
مارس 14th, 2008 at 3:26 ب.ظ
13 اگر سردبیر به امثال تو توله سگ رو نمیداد کارت به اینجا نمیکشید که فکر کنی اطاعاتت تکمیل و در اون طویلتو باز کنی
مارس 14th, 2008 at 4:48 ب.ظ
آقايون و خانوماي عزيز از طرز حرف زدنتون معلومه چقدر بارتونه. لطفا تا وقتي درباره يه موضوع چيزي نميدونيد اظهار نظر نكنيد.چون اونوقت يه چيزايي ميگيد كه لايق خودتونه…(البته به غير از بعضي ها)
مارس 14th, 2008 at 6:51 ب.ظ
آریا جان برای نشان دادن تربیت خانوادگی ات لازم نبود که اینقدر زحمت بکشی.
مارس 14th, 2008 at 6:52 ب.ظ
سهراب ، نیما ، پارسا عزیز این شما و این برهانها و استدلال های منطقی آریا: (رجوع شود به بالا)
مارس 14th, 2008 at 6:58 ب.ظ
من فکر می کنم آقای سردبیر نمی تواند تحمل کند که 4 نفر تو این سایت با ادب با هم تبادل نظر کنند.و هی دوست دارد فحش و توهین بشنود.
به همین دلیل کسی را عجیر می کند که…..و یا اینکه خودش…..
مارس 14th, 2008 at 6:59 ب.ظ
اگر پارسا و نیما وسهراب این حرفها را زده بودند ناراحت می شدم ولی حالا حس می کنم که دارم کار درستی می کنم و در نتیجه از کار خودم خرسندم.
مارس 14th, 2008 at 8:22 ب.ظ
بابا آخه كيهان خره كي باشه همشون يه روزي اعدام ميشن.
مارس 14th, 2008 at 8:27 ب.ظ
ويكي – 80.75.11.214 همین تند رویها است که باعث می شه از اجتماع طرد و توی این سایت کوچک منزوی و محبوس شوید.
مارس 14th, 2008 at 8:35 ب.ظ
اصلا دوست ندارم با آدم هايه غير منطقي و كوچك بحث كنم چون شخصيتت شكل گرفته همون بحثه ياسين پيش مياد من حرفامو برايه كسايي كه منطقي هستن مثله نيما.سوار پارسي و نگين و حامد ميزنم.
مارس 14th, 2008 at 8:38 ب.ظ
bimbo-arak: 217.218.251.15
امثال تویی که میخواهید با این افکار پوسیدتون به جامعه به زور رنگ و بوی اسلامی که شماها برداشت میکنید رو بدید در بین عامه مردم جایی به عنوان یه انسان شریف میهن پرست ندارند تنها برداشتی که از شما میشه کرد یه سری آدم خرافاتی کهنه پرست هستید که دینتونو کرده بازیچه ای برای سیاستتون.به اسم دین حکم برائت صادر میکنید و شخصیتهای مخالف خودتونو به این بهونه ترور میکنید انشاالله که یادت نرفته که منظورم چیه.به اسم دین به هر کسی که باشه توهین میکنید این نفر حتی میتونه نوه امام باشه.
به اسم دین بیت المال که حق اون بیچاره هایی است که در اثر ضعف حکومتی هایی که جز بدبختی چیزی برای اونها نداشتید رو بالا میکشید.به اسم دین میشید عامل مبارزه با فحشا ولی فحشا میکنید.به اسم دین خرافه پرستی رو رواج میدید.خدتونو قیم بی قید و شرط میدونید اعمالتون شبیه اعمالی زاهد خرقه پوشی که از نظر شماها دارای عصمت ربانی می باشه.کوچکترین قانونهای بین المللی رو به راحتی زیر پا میزارید با صرف اینکه با دینی که خودتون برداشت میکنید در منافات. نظام مردم سالاری دینی که با هر انتخاباتی راه و مسلک جدیدی در پیش میگیره را یه نظام موفق میدونید.برای نشان دادان پیشرفت های نداشت خودتونو با 30 سال پیش مقایسه میکنید.فقط آماده شدید ببینید کجا ساز نا موافق میزنن که شما بشید کاسه داغتر از آش.
اگر ملتی مثل ملسطین امروز به این شکل به قول شماها به خاکو خون کشیده میشن نتیجه اعمالی که پدرانشون از روی آگاهی یا جهالت انجام دادن.اگر 50_60 سال پیش یه مشت آدم بی غیرت عرب که جز خوش گذرونی تویه حرامسرا ها و مسخ هوای شهوانی نشده بودن امروز امثال تو که به قول همون عربها اعجمی(کثیفی)نمیشدن سنگ زیرین.هم اسلام و هم پیشینه تاریخی این کشورو از خودتون میدونید ولی به هیچ کدوم اعتقاد ندارید و در هر برهه که ایجاب کنه تغییره مش میدهید..
تویه همون اراکی که اسمشو گذاشتی کناره اسمت یه دوری حاشیه شهر می بینی همشهریهای تو در ظلم و جور زندگی میکنن یا اون عرب ملخ خور،ببین که اون مسلمونه یا تویی که سنگ یکی کسی رو به سینه میزنی که خدتونم میدونید بخاری ازشون بلند نمیشه اینها نمونه های کوچکی فقط توی شهره تو بود وقتی کلی نگاه کنی جاهایی رو تو بعضی شهرها میبینی که اصلا تصور کردنش برات سخته،مگه اون یبچاره کردی که مسلمون و تو همین مملکت با بدترین شرایطی بدونه حدالقل امکاناتی زندگی میکنن چی چیزی کمتر از از اون عرب داره،یا اون بلوچ یا اون لر و……………
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است تو و امثال تو اگر ادعای مسلمونیتون میشه اول از همین جا شروع کنید بعد بشینید سنگه بقیه رو به سینه بزنید
مارس 14th, 2008 at 8:48 ب.ظ
با سلام
قضيه اينو شنيديد كه عربا سير نگه داريد ايرانيارو گرسنه
مارس 14th, 2008 at 8:49 ب.ظ
البته ببخشيد اين ربطي به اين موضوع نداشت ولي …بي دليل هم نبود
مارس 14th, 2008 at 11:15 ب.ظ
صهیونست به نوعی یعنی ملیت گرایی یا اینکه: هرکی از ما نیست ضد ماست و باید بمیره!!!! با این وجود باید گفت دولت ما هم به نوعی صهیونیسته اسلامیه چه فرقی میکنه؟ اونا میگن عربه فلسطینی بده و باید بمیره!!! دولت ما میگه صهیونیست بده و باید بمیره!! اگه میتونست (یعنی از ترس اینکه از سر کار نکشنش پایین، دولت و میگم ها) میگفت آمریکایی ها هم باید بمیرن، انگلیسی ها هم باید بمیرن(ببخشید اینا با ارباب هیچ کاری ندارن)، روسا باید بمیرن و الی آخر …. این جریان صهیونست توی همه جا هست مخصوص به یک کشور و یا ملت نیست!! تو آمریکا دولتش نمیخواد سر به تن سیاه پوست ها باشه، توی آلمان سر به تنه ترکها، توی انگلیس سر به تن هرکی که موهاس مشکی باشه، توی ….. ، و توی ایران هرکی که سرش به تنش بی ارزه، صهیونست ایران به مراتب خطرناک تر از هر صهیونستیه!! چرا؟ چون اونایه دیگه با غیر خودشون مشکل دارن ولی اینها با همین ایرانی هایی که دارن تو ایران زندگی میکنن و برادرهاشون! هستن مشکل دارن و نمیخوان سر به تنشون باشه!!!!!
مارس 15th, 2008 at 12:24 ق.ظ
جناب آقای آریا من با اکثر نظرات و طرز نفکر bimbo مخالف هستم اما هیچگاه حاضر نیستم مثله شوما به کسی این گونه توهین کنم.دوست عزیز اگه نظری داری با احترام بگو همه می شنویم .این چه طرز صحبت کردن هست.ما که ادعای تمدن 2500 ساله داریم کی می خواهیم اصول دمکراسی و احترام به نظر دیگران را یاد بگیریم؟اقلا برای حفظ ابروی همون کوروش و داریوشی که حاضر به مقایسه آنها با هیچ موجودی نیستید کمی در گفتار خود تجدید نظر کن دوست گرامی.
مارس 15th, 2008 at 1:24 ق.ظ
ویکی جون چطوری داداش؟ راستی سردبیر اگه ممکنه از بیوگرافی حسین بازجو بیشتر بنویس تا نمرده بذار بدونه روزنامه کیهان فقط خوراک سبزی فروشی و زمین شوریه
مارس 15th, 2008 at 1:39 ق.ظ
پارسا جان آخرین جوابیه من را مدیر سایت ممنوع کرده.
حتی اعتراض من را نیز سانسور کرده.
نمی دانم ایشان کدام طرفی است چون با دست پس می زند و با پا پیش
مارس 15th, 2008 at 1:51 ق.ظ
بم بم جون مگه قرار نشد بخوابیم اینجا چیکر می کنی.
مارس 15th, 2008 at 2:22 ق.ظ
سلام پارسا ،
پارسا جان من چکیدی کلامم را اگر مدیر سایت سانسور نکنه برات می نویسم حال خودت قضاوت کن.
((من معتقدم در دنیایی که بین حقیقت تا واقعیت فاصله زیادی است آدم باید بین بد و بدتر سعی کنه بد را انتخاب کنه))
حال شما مختارید که بین احمدی نژاد و شیمون پرز یکی را انتخاب کنی.
این را هم بدان که من سنگ هیچ کسی را حاضر نیستم به سینه بزنم.
هر انتخابی هم بکنی مطمئن باش که هیچ فشاری به من وارد نمی آید و من آن را به عنوان نظر شما از شما می پذیرم ، چون معتقدم که خودت قدرت تفکر و تامل داری.
مهم تر از آنکه شما مرا راضی کنی اینست که فکرکنی که استدلال هایت آیا می تواند خدا را راضی کند یا نه.
در روز قیامت هر کدام از ما به تنهایی باید پاسخ گوی اعمالمان باشیم . پس بهتر است هر سخن و قدمی در زندگیمان را با آگاهی برداریم.
در پایان از شما یک سوال دارم : با همه این تفاسیری که شما از صلح خواهی اسرائیلیها و جنگ طلبی فلسطینیها می کنید پس چرا هر ساله رهبران یهود دنیا خود را از اسرائیل جدا دانسته و نسبت به آن احساس انزجار می کنند؟
چراهر ساله در کشورهای غیر مسلمان جهان در همین اینترنت عکس ها و کلیپ هایی را می بینیم که طی آن در تظاهرات هزاران نفری پرچم اسرائیل درست در میادین اصلی شهر و جلوی سفارت خانه این رژیم به آتش کشیده شده و زنان بی حجاب پرچم اسرائیل را در دست دارند؟
آیا ما باید فکر کنیم که تمام آنها را شستشوی مغزی داده اند و یا اینکه تندرو هستند؟
پاسا جان حتی اگر تو از دست من عصبانی بشی و بنابر اظهاراتت شاید دیگر مرا دوست خود ندانی ، ولی این را بدان که من همواره تو را دوست خود می دانم.چون باید اعتراف کنم که تو بر علم من افزودی هر چقدر هم ، آن طلاعات کم نه از نظر کمی بلکه از این لحاظ که با برهان بیان شد بسیار ارزشمند است.
امیدوارم در هر کاری که قدم می گذاری خشنودی خدا را نیز با خود به همراه داشته باشی.
مارس 15th, 2008 at 8:16 ق.ظ
ببخشيد بعلت عصبانيت متن اشكالي داشت كه بدينوسيله آنرا تصحيح ميكنم : به نظر من روزنامه كيهان در زمان قبل از انقلاب ارزش خواندن و تفكر را داشت ولي از وقتي كه امثال حسين شريعتمداري مدير مسئول اين روزنامه شده يا فقط براي شيشه پاك كردن يا براي استفاده بجاي دستمال توالت در بيابان يا جاهايي كه آب روان در دسترس نيست بدرد ميخورد. بيشتر از اين هم خودتان را براي اين مطالب طالباني و حامي تروريست و مايه سرافكندگي ايران و ايراني ناراحت و افكارتان را مشوش نكنيد .
مارس 15th, 2008 at 9:07 ق.ظ
ایشان خودشان هم خود را به عنوان پاکترین فرد قرن نمی شناختند
مارس 15th, 2008 at 9:37 ق.ظ
local – 85.198.18.72 به خوب نکته ای اشاره کردی.
مارس 15th, 2008 at 2:55 ب.ظ
راستي يادم رفت ديشب تلويزيون اعلام كرد كه امسال براي مراسم شب چهار شنبه سوري امت هميشه در صحنه ، آراء كليه صندوق هاي راي در هر شهر و روستا در ميدان هاي اصلي گرد آوري و بجاي بوته به آتش كشيده خواهد شد تا پاسخ اين همبستگي ملي ( هه هه هه ) و اتحاد اسلامي ( هه هه هه هه ) بدين شكل پاسخ گفته شود . ضمنا ثابت بشه كه راي مردم يعني پشم . نمايندگان انتصاب شده از قبل معلوم هستند .
البته با اين همه تبليغ و سياه بازي كه از 2 ،3 ماه پيش كه درآوردن كل دنيا فهميدند مردم از انتخابات
( انتصابات) چقدرررررر استقبال كردند !؟!؟!؟!
مارس 15th, 2008 at 4:52 ب.ظ
محمد خودت را به یک پشم فروش معرفی کن تا روت قیمت بذاره.
مارس 16th, 2008 at 1:00 ق.ظ
پس چرا هر ساله رهبران یهود دنیا خود را از اسرائیل جدا دانسته و نسبت به آن احساس انزجار می کنند؟
———————————————–
برخی رهبران سنتی یهود با استناد به آیات تورات تشکیل یک کشور یهودی رو در تضاد با فرمان خداوند میدونند. این افراد معتقدند کشور یهود تنها با آمدن منجی باید تشکیل بشه و برای همین کشور اسرائیل رو باعث تاخیر در وعده خداوند مبنی بر رسیدن یهود به جایگاه پیشین (قوم برگزیده و مورد عنایت) میدونن! امیدورام کمی به سطح سواد و آگاهیتون افزوده شده باشه.
مارس 16th, 2008 at 1:05 ب.ظ
خطاب به:محمد: 80.191.155.102
كيهان وزين ترين روزنامه ايران و حسين شريعتمداري آگاه ترين سردبير ايران است.شما برو جام جم يا خانواده سبز بخون.البته اگر سواد داري.پاتو هم از كفش بزرگترها درآر.به كوري چشم بعضي ها هم كه فعلا اصولگراها اكثريت را در مجلس به دست گرفتند…
مارس 17th, 2008 at 5:30 ب.ظ
آري بايد ننگ صهيونيست را از بين برد بايد همه بسيج شوند
ولي نه به دست مزدوران
به دست انسانهاي واقعي
می 7th, 2008 at 4:59 ب.ظ
میگم شماها حالتون خوبه ؟